האם שירותי מזון והסעדה זקוקים לנתב שיחות?

"נתב שיחות" הוא בין התכונות המעניינות והשימושיות ביותר של שירותי טלפוניה מתקדמים. זו היא יכולת, אשר משפרת את הטיפול בשיחות נכנסות לעסק. מיד נסביר בהרחבה במה מדובר. ייתכן ששמעתם על כך והשאלה היא, האם זה אכן נחוץ לכם? האם שירותי מזון והסעדה זקוקים לנתב שיחות? מדוע חשוב שיהיה לכם שירות כזה? וכיצד תבחרו את הספק הנכון?

מהו נתב שיחות?

בעסק המזון הממוצע, העניינים מורכבים יותר מבחינת הטלפוניה. מורכבות זו, ללא פתרון מתאים, עשויה להעמיס על הצוות. הכול תלוי בסופו של דבר, באופי ובהיקף הפעילות של העסק הספציפי. למעשה, יש עסקים שבהם שירות נתב שיחות נחוץ במיוחד, אם כי ניתן לומר, שהוא יכול לסייע מאוד לכל עסק ממוצע. נתב שיחות או Interactive Voice Response, מקבל אוטומטית את כל השיחות הנכנסות לעסק. פעולתו הבסיסית, היא לאפשר למתקשרים לבחור שלוחה מבוקשת בהקשת או אמירת מספרה. אך הוא עושה למעשה הרבה יותר מכך. למשל קבלת מידע מסוגים שונים בשרות עצמי, השמעת מסרים שיווקיים שונים או מידע שימושי שנחוץ למתקשרים ועוד.

האם ומדוע זה נחוץ, עבור שירותי מזון והסעדה?

נתב שיחות עשוי לתרום בתחום המזון וההסעדה בדרכים רבות, כולל:

 

 

  • חסכון במשאבים – צמצום כוח האדם שדרוש בכדי לטפל בשיחות הנכנסות. מעצם טבע פעילותם, שירותי מזון מקבלים פניות טלפוניות רבות.
  • השגת ושימור לקוחות – חלק גדול מהפניות, יהיה מלקוחות חדשים. לקוחות אלה אגב, לרוב יכירו רק את מספר הטלפון הראשי שלכם. ברור שהייתם רוצים לטפל בפניות אלה במיוחד, באופן יעיל שיקדם הפיכתם ללקוחות בפועל.
  • עמידה בתחרות – התמודדות משופרת בשוק תחרותי למדי.
  • חלק ממרכזיה – שימו לב, ששירות הנתב הוא לרוב חלק מאוסף שירותים מתקדמים, אשר מציעה מרכזיה לעסקים. כך שניתן וכדאי, לשקול בהזדמנות זו התייעלות רחבה אפילו עוד יותר, באמצעות מרכזיה כזו. ואם יש לכם כבר מרכזיה מסוג זה, שימוש ביכולת הנתב מהווה מיצוי ההשקעה במרכזיה.
  • תדמית – נתב שהוכן לשימוש היטב (יש להגדיר את התפריטים שלו ותכונות נוספות), ישדר מקצועיות ויקדם תדמית טובה.

חשיבות הספק

אם תתחילו לעבוד עם ספק שירותי תקשורת, חלק חשוב ביותר מפעילותכם יהיה למעשה באחריותו. לפחות ברמת התשתית הטכנית שהוא מספק לכך. לכן, אמינותו ומקצועיותו, הן בעלות חשיבות רבה במיוחד.

בחירת ספק חכמה

בכדי לבחור את הספק שמתאים לכם ביותר, כדאי להקפיד על כמה נקודות מפתח. סביר שתתחילו מהגדרת דרישות ברורה, כמו התקציב שעומד לרשותכם. בהמשך, תחפשו ספקים בולטים ובעלי מוניטין. לגבי כל ספק, רצוי לבדוק באתר שלו מצב עדכני מבחינת השירותים שהוא מציע. חלקם עשוי להתאים לכם, גם מעבר לנתב השיחות. בשלב זה, תהיו עם רשימת ספקים ראשונית ותוכלו לבצע לגביהם חיפוש מידע נוסף. הן חיפוש חופשי באינטרנט והן בירורים אצל קולגות. כדאי לשים לב במיוחד, לנקודות כגון מוניטין, אמינות, רמת השרות והתמיכה. בהמשך תוכלו לפנות לספקים השונים, להתרשם מהם ישירות, לברר מולם נקודות שונות ולבחור את מי שנראה לכם במיוחד. אם עדיין יהיו התלבטויות, תוכלו לנסות ספקים שונים, תודות לגמישות שמספקת הצעת שירותים אלה כשירותי ענן.

לסיכום

בשירותי מזון והסעדה כדאי בהחלט לשקול שימוש בשרות מסוג זה.

נגישות