חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יוצאים למסעדה: איך להתלבש בסטייל ובקלילות בקיץ הישראלי

יציאה למסעדה הפך בשנים האחרונות לבילוי לגיטימי לא רק בסופי השבוע אלא גם באמצע השבוע. למעשה, השילוב בין הקיץ הישראלי המהביל למסעדות שף לצד מסעדות חוף מהווה הזדמנות מצוינת ליצור לוקים אופנתיים אבל גם כאלה אשר ישתלבו נפלא עם החום של הקיץ הישראלי. בשביל לסייע לכן ליצור ארון חלומי, בחרנו להציג טיפים ללבוש שיכול להתאים בצורה מדויקת לכל אישה, בכל מידה ובכל גיל. מוכנות? בואו נתחיל!

שמלת מקסי וסנדל

דרך נהדרת להתלבש בקיץ בסטייל אבל גם עם נוחות מקסימלית יכולה להתבצע באמצעות שילוב של שמלת מקסי עם פרינט טרנדי כמו למשל זברה לצד מוצר חובה לקיץ בדמות סנדל. אם עד לפני מספר שנים הקהל הנשי הסתפק בסנדל סטנדרטי למדי, כיום ניתן לבצע רכישה של דגמים יפהפיים ומקוריים שיקפיצו את הלוק ויאפשרו לכן להגיע לכל מקום – החל מיום עבודה ועד לדייט עם בן הזוג במסעדה ועם שימת דגש על התאמה מדויקת לחום הלוהט של הקיץ כאן בישראל. החדשות הטובות הן שהזמנה של סנדל יכולה להתבצע אונליין ומבלי לצאת מהבית, כל זאת בזכות האתר של המותג פריטי בלרינס אשר מציע קולקציה ייחודית ואיכותית לקראת הקיץ, בעבור נשים בכל המידות.

גופייה לבנה, מכנס מחויט קצר, נעל בובה

לוק קלאסי שאף פעם לא יוצא מהאופנה כולל מכנס ג'ינס מחויט באורך הברך, גופייה עם לבנה עם כתפיות בולטות לצד נעל בובה שתסגור לכן את הפינה. הלוק הזה מתאים בעיקר למסעדה קלילה מבחינת האווירה וקוד הלבוש, כמו למשל מסעדת חוף, כאשר בשביל לשדרג את הלוק אפשר ואף רצוי להוסיף אקססורי כמו למשל כובע רחב שוליים שיקפיץ את הלוק כמה שלבים קדימה.

 

 

אוברול ג'ינס, נעל סניקרס

אוברול נחשב מאז ומעולם לפריט שיש לכל אישה בארון, כאשר מדובר בפריט לבוש מחמיא שאותו ניתן בהחלט לשלב גם לטובת יציאה למסעדה עם חברים. במקום לחפש שעות בארון, כל מה שצריך לעשות הוא ללבוש את האוברול עם גופייה לבנה מתחת לצד נעל סניקרס טרנדית של מותג מוכר, כל זאת מתוך מטרה להוביל ליצירה של לוק שהוא מצד אחד קליל אך מצד שני תואם את האיוונט – הגעה למסעדה, בין אם מדובר במסעדת שף או במסעדת חוף הנמצאת על קו הים.

שמלה שחורה מחויטת, נעל פלטפורמה

אחד מהפריטים האייקונים ביותר בארון של כל אישה היא כמובן שמלה שחורה מחויטת אשר יושבת בצורה מושלמת על הגוף ומתאימה בעבור כל אירוע, החל מיום עבודה ועד לבילוי במסעדה עם חברות. בשביל לשדרג את הלוק כל מה שצריך לעשות הוא להוסיף נעל פלטפורמה בצבע ניוד וכן אקססוריז כמו למשל תיק בולט, ויש לכן לוק קליל אך לא מתאמץ. מאחר ומדובר בימי הקיץ, אפשר ורצוי לבצע רכישה של שמלה שחורה עם פתח בגב שמעניק את הטוויסט הנוסף, כל זאת מתוך מטרה להוביל ללבוש מוקפד אך גם טרנדי ועל זמני שמתאים מאוד לנשים בכל המידות.

לסיכום

יוצאות למסעדה עם בני משפחה, בן הזוג או חברות? ובכן, באמצעות הסקירה אותה הצגנו לכן כאן, גם אתן תוכלו לנצל את הקיץ הישראלי לטובת הרכבה של לוקים משגעים שילוו אתכם לא רק לטובת הקיץ הקרוב אלא גם לשנים הקרובות, וזאת בשל היכולת לנצל את הפריטים הללו לטובת אמירה אופנתית המתכתבת בצורה מושלמת עם הטרנד של יציאה למסעדות בתור בילוי, לא רק בחגים ובימי הולדת אלא כחלק אינטגרלי משגרת החיים.

מאמרים

אוכל ביתי ישראלי

נגישות